[轉貼]其實又窮又唔靚仔都可以溝到靚女

http://www.gaforum.org/showthread.php?t=168554

識得一個朋友,既唔靚仔,亦唔有錢,總之,條件點秤都唔係最attractive果隻男仔。不過勁就勁在,每次同佢拍親拖既女朋友,都係靚到Dum一聲既靚女,次次見佢都好似拖住件名模出街咁款。



一大班男仔坐響Pub度,大家飲到有幾分醉意既時候,有朋友終於忍唔住問:「都唔知d靚女貪你d咩?究竟你出左d咩招數,咁多咁高質既女仔為你死心塌地呀?」



咁呢個朋友就話啦:「冇喎,做返自己遮。你地成日以為d靚女好難追,查實唔係架喎!個個以為佢地大把人追唔敢埋身,個個都係咁諗果陣,終於咪冇人埋身囉!我大膽敢埋去,執隻死雞遮!」



另一個飲大左既朋友就即刻搭嗲勒:「妖!執死雞都要靚仔d下話…拿,我地呢度個個都靚仔過你丫,又唔見我地執到死雞?」



朋友大啖大啖咁飲左杯紅酒,然之後哈哈大笑:「拿,就係你地成日諗埋晒d無謂野囉。一日掛住靚唔靚仔呀,有冇錢呀呢d野,妖!我好清楚自己定位架喎,我又
唔靚仔又窮,咁我咪做返唔靚仔同冇錢既人做既野囉。你地可能靚仔我少少,錢多我少少,但係去到溝女果陣,又死要整個萬人迷眼神出黎,又扮闊佬,唔好玩啦,
你估班女傻既咩,睇得穿你地班傻佬響度死充,你地仲冇面呀。」



我又飲左啖紅酒,覺得,都幾有道理丫。



有時我諗,做人都係咁丫,好多人成人try
to將自己present成一個好charm,又或者好掂既人咁,之不過,真實中既自己就唔係咁既料丫嘛。你越夾硬充,就越唔自然。你明明個人正正常常冇
問題,夾硬充有型有格,咪扣晒分囉。於是人地唔死充果個,咪輕輕鬆鬆執隻死雞囉。



「死充,呃果班從未見過世面既小妹妹都仲得…」朋友又話:「稍為見過下世面果班,你真係當佢傻既咩。」



係丫,我贊成。

Powered by ScribeFire.

Comments

Popular posts from this blog

TCPDF How to show/display Chinese Character?

How to fix fancy box/Easy Fancybox scroll not work in mobile

Wordpress Load balancing: 2 web servers 1 MySQL without any Cloud services